Goldenretriever

Bloggen om Rocky

Uppdatering om vad som hänt

Publicerad 2014-08-06 23:25:00 i Allmänt om Rocky,

Tänkte bara slänga in ett inlägg till er få personer som ibland besöker min blogg!
Nu är det så att mitt sommarlov inte alls blev som jag tänkt mig, lovet 2014 som skulle bli mitt bästa sommarlov någonsin blev istället mitt sämsta. Det är nämligen så att min älskade prins inte längre finns kvar på denna jord. Fick reda på att han hade kronsik njursvikt i början av sommaren och allting gick mycket fort fram. Hade aldrig kunnat tro att detta skulle kunna hända, min älskling som var odödlig och skulle finnas här tills han var 13 år blev bara 8 år. Detta är såklart det värsta som hänt mig och sorgen som alltid finns inom mig nu kommer nog aldrig försvinna. 
 
Det enda jag ber dig som som hund- eller kattägare är att åka på seniorkontroll hos vet om ditt djur är äldre än sju år och ta för gudsskull ett blodprov! Jag vet att det är dyrt men tro mig, det är så otroligt värt det ifall man upptäcker njursvikt i tid, innan det hunnit utvecklats och gått för långt. Då djuren inte visar symptomer förens det gått för långt. 
 
Ha det bra nu och ta hand om era fyrfotade vänner!
Jag kommer ha kvar denna blogg och det kanske kommer upp något inlägg någongång i framtiden, vi får se helt enkelt, och en stor kram till er!
Om ni vill kan ni alltid lyssna på Jens Hults nya låt "Precis som du vill" som han skrev till sin flickvän när hennes hund dog i våras. Den är helt underbar!
förevigt min prins 
 
 
 

Om

Min profilbild

Rocky

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela