Goldenretriever

Bloggen om Rocky

gutten min

Publicerad 2014-03-07 23:45:36 i Allmänt om Rocky,

Min prins fyllde åtta hela år för några dagar sedan. Helt sjuk hur fort det går. Han är fortfarande världens bästa kompis, denna hunden betyder verkligen allt. Jag kan inte hjälpa att tänka på hur det blir senare i livet när inte han finns kvar, men det är helt omöjligt. Fullkomligt omöjligt att försöka tänka sig hur mitt liv skulle se ut. Nu blev allt väldigt deppigt, har är bara åtta år. Han ska leva minst fem år till har jag bestämt, min lilla gullegris.
Grattis till honom, det förtjänar han efter att matte, dum som jag är, glömde totallt bort hans födelsedag och kom på det dagen efter på bussen påväg till skolan, snacka om många pussar han fick när jag kom hem sen.
 

Om

Min profilbild

Rocky

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela