Goldenretriever

Bloggen om Rocky

Ny blogg!

Publicerad 2011-04-27 15:42:28 i Allmänt om Rocky,

Hej, Jag heter Tilda och är 13 snart 14 år gammal. Jag gillar hundar, att baka och fota. jag kan medge att jag inte är särskillt bra på att fota, menmen.
Nog om mig nu!
Jag har en underbar hund, ni har antagligen redan fattat att han är av rasen Golden retriever. Hans kennel namn är Festival´s Rockefeller, men kallas Rocky. Rocky blev 5 år i mars och jag har "känt" honom i två år,. Det är ämnligen så att jag brukar vara på en kennel och hjälpa till, det är helt underbart att jag fått chansen att jag fått ta hem en hund och passat den. Det var så jag möte Rocky och nu har vi honom på foder.

På den här bloggen kommer ni att få läsa om Rocky, Och inte så mycket om mig. Om ni vill läsa mer om mig kan ni gärna kolla in min andra blogg: www.tiildaastaahl.blogg.se

Jag är inte speciellt bra på att uppdatera, det finns inte så mycket tid till det liksom.

Mina rubriker är:
* Hundutställningar (det är något som intresserar mig väldigt mycket, jag har hittils bara tävlat i "Barn med hund" och "Junior handling".)
* Allmänt om Rocky (Detta kommer bli den vanliga rubriken)
* Aktiviteter (När vi åker på träningar m.m)
Nu kommer lite bilder så ni vet hur "vi" ser ut:)




Rocky och jag till höger, Söta sara och Bella till vänster!

Kommentarer

Postat av: Fanny

Publicerad 2011-04-27 20:00:10

Jätte fint tilda, hälsa rockan! (: ♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocky

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela