Goldenretriever

Bloggen om Rocky

Tjolöholmsslott!

Publicerad 2011-05-01 17:39:03 i Hundutställningar,

Lyckad dag idag! Nu ska ni få höra, Jag och mamma gick upp halv åtta och åt frukost m.m. Sedan bar det av till Sara och Bella, efter det till Thea. Vi kom iväg anningen försent men var där typ 10.00 och då hade bedömningen redan börjat i den ringa jag och Rocky skulle vara i. Vi köpte en "shema" eller vad det kallas (där man kan kolla vilken tid man ska in och så). Jag och Rocky var först i Hann klassen, det var totalt bara tre hanar men men. Kl 11.00 var det våran tur, jag var super nervös eftersom att det var första gångene för mig på "riktigt". Dom andra hanarna var jätte fina och mitt hopp hade släkts en anning. Men ..... Rocky blev etta! Jag var super glad, fick väldigt bra kritik också. Ca en minut senare skulle vi in igen, hade tyvärr inte samma tur så Rocky och jag åkte ur med ett BIM. Men är jätte nöjd, verkligen super nöjd. Sedan efter det åt vi, anmälde oss till Barn med hund och kollad på slottet. Sedan var det dax för BMH, Rocky var seg och ville bara sätta sig ner, men jag förstår honom. Hade varit en lång seg dag med massor av andra hundar. Iaf så vann Sara och Bella, blev så himla glad för deras skull, dom var så fina tillsammans. Efter det packade vi ihop och drog oss ttillbaka hem. Dagen var iofs lång, men väldigt rolig!
Bilder kommer imorgon eller något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocky

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela