Goldenretriever

Bloggen om Rocky

Tips om hundgodis!

Publicerad 2012-04-21 12:35:27 i Allmänt om Rocky,

Eftersom att jag knappt bloggar här längre tänkte jag slänga upp tre inlägg idag!

Jag har ett hundgodis jag alltid köper när jag är på Ullared, det heter sjöbogården och är ett märke med diverse hund&katt saker. Just detta godiset är långa stänger som man bryter av till mindre bitar. Rocky älskar detta godis  men mest kyckling smaken. Den heter inget speciellt men jag kallar det Rocky godiset för det står Rocky på och är en Golden retriever på den (passande nog). Det ända stället jag hittat det på är Ullared & möjligtvis sett det i någon
Ö&B eller Rusta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rocky

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela